7 rok przed nami, dziękujemy!!

6 rocznica AKP Karpiński Rosa Sp. z o.o.

"I'm convinced that about half of what separates successful entrepreneurs from the non-successful ones is pure perseverance." - Steve Jobs

Podobno każda gospodarka mierzy się z głębokim kryzysem co 7 lat (seven-year itch). Co prawda sama teoria pochodzi od obserwacji relacji międzyludzkich, ale często jest przenoszona na inne obszary życia. AKP Karpiński Rosa rozpoczyna właśnie 7 rok swojej działalności, dokładnie 5 lipca 2017 r. uznaliśmy, że to dobry moment, aby połączyć dwa żywioły, tj. ogień i wodę.

W ciągu kilku lat naszej działalności spotkaliśmy na swojej drodze naprawdę doskonałych ludzi, Współpracowników (również Alumni), Klientów oraz innych życzliwych osób. Gdyby nie te osoby to nie udałoby nam się: obsługiwać ponad 60 zleceń audytowych rocznie, księgować tysiące dokumentów miesięcznie, kalkulować wynagrodzeń dla około 1.500 osób, prowadzić kilkadziesiąt szkoleń rocznie, trzykrotnie zmienić siedzibę firmy, przy jednoczesnej możliwości uczestniczenia w okołobiznesowych inicjatywach, jak m.in. targi pracy, piknik charytatywny (wkrótce kolejny), wsparcie lokalnych imprez sportowych czy zbiórek charytatywnych.

Rozwój firmy niesie za sobą blaski i cienie, ale rocznica to nie czas, żeby mówić o tych negatywnych stronach prowadzenia firmy.

Dzisiaj AKP to ponad 30 osób pracujących w trzech głównych obszarach, tj. badaniu sprawozdań finansowych, prowadzeniu księgowości oraz obsłudze kadrowo-płacowej. Jesteśmy obecni zasadniczo w każdym rejonie kraju, obsługujemy podmioty w Szczecinie, jak i w Rzeszowie. Większość naszego czasu spędzamy jednak w województwie pomorskim oraz wielkopolskim. Nasi współpracownicy to osoby posiadające wyjątkowe kompetencje zarówno te merytoryczne, jak i interpersonalne. Pracujemy w trudnej branży, ale dzięki kompetencjom, zaufaniu oraz atmosferze zbudowanej przez naszych Współpracowników oraz Klientów jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom rynku.

Przed nami 7 rok, który na pewno rozpoczniemy od redukcji naszych aktywności, które mają prowadzić do powrotu do podstaw naszego podmiotu, tj. firmy realizującej zlecenia z zakresu Audytu i Księgowości, przy czym w obszarze współpracy z Klientami będziemy koncentrować się na obsłudze podmiotów i grup rodzinnych z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw. W roku 2023 będziemy mieli też okazję zmierzyć się z kontrolą Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego, obowiązkową kontrolą dla podmiotów audytorskich. Najważniejsze jednak, że kilka dni temu nasi Współpracownicy rozpoczęli urlopy i liczymy, że ten czas da Wam wszystkim nieco wytchnienia i pozwoli zgromadzić siły na kolejne wyzwania.

W związku z dzisiejszą rocznicą życzymy i sobie, i Wam ciągłej radości z pracy, dużo satysfakcji z realizowanych zadań i pozytywnego nastawienia do tych trudniejszych odcinków naszego życia.  My obiecujemy, że będziemy nadal robili co w naszej mocy, aby usługi dostarczane przez nasza kancelarię spełniały oczekiwania Was wszystkich.

Autorem tekstu jest Tomasz Karpiński | Biegły rewident